Monday, November 19, 2012

smart words

Jom layan pic ni sama2...sungguh2 lawak dan sempoi...buat menenangkn jiwa yang tak berapa nak keruan ni...






18 comments:

LydSunshine said...

huh.. yg pertama tu biasanya zaman sekarang ni dah terbalik. Yang pompuan offer diri sendiri.

Mrs Velentine said...

hahaha

Kakzakie said...

Hihi... kakak senyum sorang-sorang membaca ini.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hehehehe senyum jer baca entry ni ;-)

izzah said...

Lyd: hehe...haah kn..mmg pmpuan yg akn offer diri diorg skrg ni,..

Mv, k zakie n wanie:hehe..mmg lawak..sy suka yg last tu..very brilliant girl:-)

Cho Zila said...

yang lasttu best.. anak2 sekarang kalau dapat mengomen macam2...

izzah said...

k cho: true indeed...diorg lg pakar drp ckgu tu...hehe...

ayut said...

:) mcm2x..last tu ada plak dialog gitu..cikgu jgk..hahaha

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

tengs sebab sudi folo teratak siFaqir 'ilmu... salam ukhwah (^___^)

rieda_ffya said...

tersenyum bacae sowang2..

PinkUmmi said...

kihkihkih

Bui Junaidi said...

HIHIHI..LUCU

izzah said...

hehe..memang lucu...leh menenangkan fikiran yang kusut bila baca ni..=)

Nur farahiza said...

hahah , saya suke yang last too . amnoi pandai dye nak komen2 ye ,

Nora Karim said...

ahahahah betul la...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

^__________^

izzah said...

lebar senyum cik husna kita ni =)

mama aryan said...

hehe..senyum kambing akak..sambil buat2 faham