Tuesday, November 13, 2012

Dugaan sungguh


Bila si kecik demam,ummi pun tak senang duduk...abi pun sama...pergi keje asyik teringatkan si hannan ni je,..Ya Allah,memang menduga sungguh...malam sebelum ni,hannan dah ada symptom nak demam...keesokannya alhamdulillah dah ok but malam ni suhu makin naik...hannan pun merengek je...

Ya Allah,Kau berikanlah kesihatan yang baik buat anakku,suamiku dan keluargaku...amin...

Mode: sangat SUSAH HATI tengok anak sakit...:-(
Published with Blogger-droid v2.0.9

19 comments:

mia izzati said...

anak demam mmg susah hati kan..anak sy penah masa dia demam..pagi buta la dia merengek..bila bangun sy terkejut tengok kuku dia biru.terus pi hospital takot tengok dia mengigil...

izzah said...

Ye ke smpai mcm tu skali...takutnya dgr...takat ni alhamdulillah dia takat panas je,xsmpai jd kuku biru lg...mntak dijauhkn la....

mama aryan said...

moga hannan cepat sembuh ye..risau kan bila anak2 tak sihat..
adam ni masih belum ok lg,asyik muntah lak tu..risau akak dibuatnya

izzah said...

InsyaAllah...hannan alhamdulillah dh sihat lps bwk gi klinik...mmg risau sgt2...moga adam pn cepat sihat yek...:-)

LydSunshine said...

Siannya anka kecil kalau demam. Sebab derang takleh nak bagitau sakit kat mana. Semoga hannan cepat sembuh.

izzah said...

tq lyd...betul tu...sian kalau bdk2 demam...merengek je semua xkena....kitapn ssh hati...

norhidana said...

mana2 mak pak dlm dunia nih msti risau kalu anak sakit... mmg kalu gi keje tak keruan jd nyer...

semoga buah hati tuh dh beransur sihat n cergas semula...

akak nih nsb lah makngah yg tlg jaga aiyan, so kalu dmm biasa takdelah akak risau sgt...

Kesuma Angsana said...

siannyer, moga cepat sembuh ye

Fauziah Mohamad said...

bila malam dia kurang aktif, kuman pulak yang aktif, tu yang semakain panas...cepat sembuh ye

ayut said...

hannan demam yer...bg ubt ye kak nnt...mmg naluri ibubapa takkan sng duduk klu ank skit ni.. :) sabar ye kak..insha Allah sehat...

maya amir said...

alahai siannye hannan..sabar ye izzah.. memang menduga masa anak masih kecik2 kene sakit..byk2 doa.. byk2 sabar.. takpe, masa die sakit kecik2 ni akan cepat berlalu, insya Allah..izzah pun take care ye!

izzah said...

thanks all...alhamdulillah..hannan dh makin sihat dan cergas lepas bawak ke klinik smlm..lega rasa hati ni dah...=)

Mrs Velentine said...

paling risau kalau anak2 sakit

izzah said...

memang pun...harap2 anak2 kita sentiasa beroleh kesiahtan yang baik akan dtg yek...

Ira said...

tembamnya baby dia.. da sihat ke?

nadia said...

ya allah, kesiannya hannan.
semoga dia cepat sembuh kak. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

moga cpt sembuh...tu la anak2 xsihat mmg kita susah hati kan...

izz said...

masya Allah.. comelnye.. hehe... cepat sembuh ye sayang.. :)

Ibu Lala said...

Memang pun. Tersangat susah hati kalau ada ahli keluarga yang tak sihatkan terutama sekali kalau sikecik. Nak pi keja pun berat hati..