Wednesday, May 29, 2013

Bila rindu bertamu

Ya Allah...rindunya untuk menjadi kekasihMu.. (Pic taken from En. Google)

Salam ukhwah fillah pada semua....

Bila tengok gambar kaabah ni,serta merta rindu bertapak dalam  diri...teringin nak menjejakkan kaki lagi di tanah yang penuh barakah ni...harap ada kesempatan untuk ke sana...

Teringat perbualan ringan antara aku dan en hubby...en hubby nak mengerjakan umrah sebelum melancong ke tempat-tempat yang lain...insyaAllah, dengan izin Allah beserta niat kita, harap segera dimakbulkan dan kita dapat menjadi tetamuNya...Apa yang penting sekali target tu kena ada...kena kumpul duit dari sekarang nak bawak anak-anak sekali kalau boleh...

Nota kaki: mak saudara hubby dah selamat pergi dan balik dari tanah suci...giliran mak dan ayah ku pulak ke sana...semoga perjalanan umrah mereka dipermudahkan dan doakan untuk anak menantu dan cucu di sini...
Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

Riedaffya ibrahim said...

InsyaAllah ade rezeki nnti kan..

Ira said...

teringin sgt nk pegi sana.
semoga mak ayah izzah selamat pegi & kembali dr umrah ye.
insyaAllah.. kumpul duit sikit2, ada rezeki boleh pegi umrah. seronok tgk kawan2 da pegi umrah.
ira buat potongan gaji msk akaun tbg haji utk 1 family, kalau gaji dpt kt tgn, mmg payah sket nk simpan.

are_lin@yu said...

ayu pn teringin nk jd tetamu Allah..inshaallah moga ada rezeki ini..

Kakzakie said...

Kakak yg baru balik pun dah rindu nie Izzah. Semuanya menerawang depan mata bila melihat gambar Kaabah.

izzah said...

Rieda:insyaAllah..kita doa.sama2 yek...

Ira:sy pn sama...dh wat potongan gaji jgk kt tabung haji...hrp ada rezki nk.smpai sana...

Ayu:aminn...moga ada rezki kita...

K zakie:bestnyer akak....mesti best sgt2 dpt tgk kaabah n lawat makam nabi kan....ya Allah...trus hati rasa nk gi sangat2...

Murni Alfathunnisa said...

in shaa allah..semoga dipermudahkan..dan dimurahkan rezeki kita..beroleh peluang ke sana.

salam kenal ya, izzah.. :-)thanks singgah komen dan follow my blog.

Khai♥Rin : anies said...

insya allah ada rezeki kelak..aminnn

yan's cottage said...

insyaallah....yan tolong doakan juga ye...moga cepat kesana tapi bila di sana pasti tak ingat nak balik tau...

izzah said...

Amin...amin ya rabb...moga kita semua ada rezki n kesempatan utk jejakkan kaki ke sana....dgn izin Allah,insyaAllah...moga makbul hajat kita smua:-)

Fifi Nadhrah said...

fifi pon teringin nak pergi sini.. sayu hati bile tengok gambar kaabah.. masjidil haram..

aSmiDar said...

Tringin jugak kesana...Moga sempat seblom ajal menjemput kita...
Bruntung la izzah dah penah ke sana...
In Sya Allah....
Eda pon AKAN.....

Tihara said...

insha Allah, kita doa banyak2..rindu rasa nak ke sana sekali lagi :)

Fifi Nadhrah said...

datang melawat ibu!~