Monday, October 29, 2012

warna warni kehidupan


Tak pernah ada orang yang hidupnya sentiasa senang...tak pernah jugak jumpa orang yang hidupnya sentiasa susah...yang pasti tiap orang tu akan merasa pahit dan manis dalam hidup ni...alhamdulillah atas segala nikmat dan ujian yang diberi...

Mode: bahagia bila tengok senyuman dari insan2 yang tersayang...
Published with Blogger-droid v2.0.9

12 comments:

Ros said...

Salam ziarah....

Myra Jay said...

Bila mereka gembira, kita turut akan merasainya juga kan :D

maya amir said...

asam garam kehidupan... insya Allah, byk2 doa & usaha.. tawakal..pasti ade ganjarannya:)

ct rahani said...

betul tu.. bila tgk org2 yg kiter syg tersenyum.. kiter pasti rasa sgt bahagiakan sis.. :)

izzah said...

betul tu..kadang2 kita rasa kita tak kuat, tapi bila tengok orang2 yang kita sayang jd automatik kita leh harungi semua dugaan yang datang...

fiza said...

Rona kehidupan...cukup rencahnya. Senyuman dari org tersayang yg selalu buat kita jadi kuat.

Kakzakie said...

Apa yg penting warna-warni kehidupan yg berlandaskan syariat yg dibenarkan agar warna menyerlah lebih indah dipandang...

rieda_ffya said...

salam kenal...melihat kebahagian orang membuat kita mampu tersenyum dan merasa sikit bahagia...betul x?

izzah said...

betul tu..biar diri sengsara asal keluarga bahgia....suka pada statement k.zakie...memang betul tu rieda....

mama aryan said...

hidup perlu ada pahit & manis barulah ada nikmatnya kan..

Shiqin Sunshine said...

hehe.. rite setuju sgt... ;) setiap org pasti lalui turun dan naik...itu barulah erti kehidupan =)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

setuju! hidup kan ibarat roda :)