Monday, October 8, 2012

kan cantik bertudung tu


Tutup aurat tu tutup betul2 yek kawan2...menutup aurat tu wajib dan kena sempurna lah tutup tu...bila dah tutup rambut,aurat yang lain pun kena tutup jugak yek...

Kena ingat tu yek kawan2...aurat kita maruah kita...kita sendiri yang kena jaga maruah kita sendiri...:-)
Nota kaki: bila seseorang muslim tu lupa,yang lain kena ingatkan...kita nak masuk syurga ramai-ramai kan,..so,kena usaha dari sekarang...
Published with Blogger-droid v2.0.9

21 comments:

Mira Adzlia said...

time ksh sbb mngingatkn...insya-Allah akn menuju ke arah yg lbih baik :)

Hilmirda Daud said...

ala comel-comel..
mari kita sama2 ingat mengingatkan.. supaya kita menjadi lebih baik

Nieyl said...

ala...comey nyer...

p/s: haha~entry nieyl tuh x perasan la tertinggal perkataan DENGAN...hahaha~:P

mamyharraz said...

comelnya.
semoga dari hari ke hari kita berubah ke arah kebaikan :)

mama aryan said...

ya Allah comelnya dia..terima kasih mengingatkan

fiza said...

Comelnya...geram tgk.

Citarasa Rinduan said...

salam ziarah..
saya sedang memperbetulkan kedudukan tudung agar dada ditutup sebaiknya

sedang menuju kearah itu. insyallah... doakan ya

Kakzakie said...

Syukur mudah-mudahan saling ingat mengingati...

Kakak dah jadi teman di sini yg ke 94 tau..

izzah said...

InsyaAllah...sy pn ada kurangnye jgk...tp kita sama2 perbaiki mana yg kurang lg tu...:-)

Che Rosliza Che mat said...

salam kenal....comelnya bertudung....wanita memang wajib bertudung.....

fieda said...

sama2 lah kita saling mengingati..

izzah said...

Betul tu...kot mana2 pn wanita mmg wajib brtudung...sape lg yg kna ingatkn mlainkn kita sesama Muslim:-)

ieyda said...

TQ...sama2 kita ingt mengingati...

Alin In D House said...

aloh2 chomeinyer die...

norhidana said...

salam kunjungan semula...

sama2 kite sling mengingati...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alolololo comelnyer dia...salam kenal dr wani juga yer :)

PinkUmmi said...

alahai comelnye die bertudung...geram je tgk rase nk cubit2 pipi die...

ct rahani said...

comelnya dia bertudung.. :)

salam kenal jugak sis.. thanks sudi singgah blog sy.. semoga ukhwah kiter berpanjangan hendaknya.. amin..

Myra Jay said...

Comelnyerrrr :)

sama2 kta ingat mengingati :D

suhaina laui. said...

comel ;)

izzah said...

Salam all..insyaAllah ukhwah fillah:-)