Monday, February 4, 2013

Ulang tahun keDUA

Syukur Alhamdulillah atas nikmat kebahgiaan yang telah kami kecapi ya Allah...



Macam baru semalam debaran untuk diakad nikahkan...masih terasa-rasa degup jantung yang berkocak hebat...keriuhan dan hiruk pikuk kenduri macam baru jer berlalu...sedar tak sedar rupanya dah 2 tahun berlalu...kasih sayang yang bertaut dengan ikatan perkahwinan atas rahmat Allah dan restu kedua ibu bapa...Alhamdulillah...kehadiran cahaya mata yang comel menjadi penguat kasih sayang kami...syukur ya Allah atas nikmat yang telah diberi...alhamdulillah... 

Terima kasih wahai suami, 
atas kasih sayang, tunjuk ajar, gurau senda dan kebahgiaan....moga kasih sayang kita sampai ke syurga...insyaAllah...

p/s: ulang tahun pertama buat my biras Fiza Zainol...tak sempat nak sambut sama-sama...mesti sekarang ni tengah berdebar menunggu kelahiran puteri pertama...

14 comments:

Nory Zoulkefle said...

bulan 5 ni, nory pon genap 2 tahun...sekejapp je masa bjalan...

izzah said...

betul kan...jap jer masa berlalu...rasa macam baru je kawen kan...hehe...

Mira Adzlia said...

smuge bahagia smpi ble2 :)

Ira said...

semoga bahagia hingga ke syurga..
hehe..
kejap je masa berlalu.
kami tahun ke 3, tp bulan 11.. lmbt lg. hehe...

LydSunshine said...

Happy anniversary Izzah. Saya blum masuk 2 tahun lagi. Bulan 6 nanti baru 2 tahun. Saya doakan semoga perkahwinan izzah akan berkekalan selamanya.

izzah said...

Mira: thanks a lot:-)

Ira:xlama dah bln11 ni...pejam celik pejam celik dh ujung tahun..

Lyd:terima kasih...xpercaya rasa dh msk 2 thn...punya cepat masa berlalu...

Fifi Nadhrah said...

fifi 13 februari ni da genap 3tahun.. kalau ikut tahun islam da lame lepas. da dekat 3tahun sebulan kot..

ayut said...

happy anniversary...moga kebahagiaan dan keberkatan sentiasa bersama kalian :)

izzah said...

fifi: kita kawen bulan yg sama yek...hehe...happy to hear that...

ayut: thanks a lot...giliran ayut xlama dah...

Mrs Velentine said...

selamat ulang tahun ke-2

Mimi Azirah said...

happy anniversary

izzah said...

Thanks a lot guys...alhamdulillah...

SumeSakan said...

Wahh tahniah dear..semoga tahun2 yg akn dtg lbih bhgia...saya rituh bln 12...sebabkan kesihatan yg x stable masing2 lupa..lpas pantang kena claim..hihihih

izzah said...

Ss:wah...siap claim lg tu...bagus2...thanks for da doa n wishes...moga rumahtgga kita sntiasa bawah rahmat Allah yek:-)