Thursday, February 14, 2013

Jawatan kosong - always available

Jom jemaah...

Alhamdulillah...di kala ramai manusia leka dengan dunia,masih ada yang mengingatkan kita...bila ada yang menegur,tu bukan tanda benci tapi tanda sayang...

So,jom sama2 kita upgrade diri kita ke arah yang lebih baik...kita kan manusia yang sentiasa leka dan tak sempurna...

P/s:menasihat dan menegur tu sangatlah mudah,tapi untuk kita amalkan perkara yang dinasihati pulak sangatlah susah...sama2 renungkan...

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 comments:

myfreeminded said...

Suka tul dengan iklan tu. kreatif orang yang buat iklan tu, moga Allah senantiasa merahmati dia dan terus mengingati antara kita yang senantiasa lalai.

Mrs Lurve said...

satu lagi bila time puasa, mesti ada iklan mcm nie jgk..

LydSunshine said...

Yang part PS tu paling betul. Huhu... Kita senang je memberi teguran, tapi kita nak amalkan dulu supaya menjadi teladan, agak mencabar.

izzah said...

Mfm:amin...moga hidup kita sentiasa dirahmati...

Mrs lurve:ada yek...xpernah perasan plk...

Lyd:it always true kan...kita mmg senang nk brckp,tp nk amalkn tu mmg payah sgt2,..bsr cabaran tu...

Fifi Nadhrah said...

sokong!~

izzah said...

Fifi: yes,bagus2..kita kena sentiasa sokong smua yg ke arah kebaikan..

Bui Junaidi said...

MMG TERBAIK LA BANNER TU

izzah said...

K bui:betul...betul...betul...;-)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bagus iklan tu...tu baru betul iklan hihi

ayut said...

iklan yg mmpu mnarik org muda pastinya utk membaca:))

ros_reeza said...

mari sama sama kita isi jawatan kosong ni :)

Ira said...

tq sudi share. insyaAllah, cuba berjemaah dgn suami dirumah.