Thursday, June 21, 2012

Dugaan Durian

Sebut je DURIAN, aku la manusia yang tak kan tolak buah ni...memang dari kecik dah jadi 'hantu durian'...hehe...kadang-kadang abis 2,3 bijik aku sorang je bedal...memang tahap melahap dah aku ni...hehe...

Alkisahnya tadi my sis telefon on da way dia balik rumah...aku ingatkan kenapa,rupanya dia nak beli durian...aku ni nak je la...hehe..dapatla 3 bijik pekena durian tadi...teringat pulak kisah masa aku mengandung...boleh katakan tiap-tiap minggu aku suruh my hubby belikan durian..my hubby pulak memang best la sebab dia tau isteri dia ni mengidam,so dia belikan je la..tapi bila dah tiap-tiap minggu asyik nak durian je,boleh ker kita kata mengidam lagi?hehe....2 minggu duk pantang kat umah my MIL pun ada la 3,4 kali aku bedal buah keramat ni...tak tau la orang pantang boleh makan ke tak buah durian ni...yang pasti aku memang PANTANG tengok durian, mesti nak...hehe....

2 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

semalam baru makan durian :)

Anonymous said...

sama la kita...mkn durian mmg xingat apa dh..hehe...