Friday, June 7, 2013

Mood ke Laut

Cuti dah nak abis...sungguh-sungguh rasa tak best...kalau boleh nak cuti panjang-panjang lagi...

Hannan pun dapat penyakit sama macam ummi dia jugak...hehe...

Hannan buat muka kiut miut kunun....

22 comments:

Cho Zila said...

alo alo Hannan comel buat gitu... cuti nak habis dah.. rutin seharian kembali sperti biasa...

izzah said...

k cho: rutin akan kembali seperti biasa...tu yg jd xbest tu...hehe...

azizah :) said...

alololo comelnya baby :)

Riedaffya ibrahim said...

ala cutenye....mood sy pon ke laut jgk

Ira said...

comelnya hannan.. hehe
hannan pn sama ek, mood ke laut..
biasa la kan, lps cuti pnjg, mesti liat nk p keje. hehe..

wantie said...

kalau mama shomel. od koz la anaknya comel jugak.

izzah said...

Azizah:;-)

Rieda:sama2 kita berenang kt laut yek:-P

Ira:semestinya..malas pn ada nk siap2 gi keje td...rasa mcm nk smbung cuti je...hehe..

K wantie:hehe...mamanya xshomel mana...anaknyer je yg shomel...

izzah said...

Azizah:;-)

Rieda:sama2 kita berenang kt laut yek:-P

Ira:semestinya..malas pn ada nk siap2 gi keje td...rasa mcm nk smbung cuti je...hehe..

K wantie:hehe...mamanya xshomel mana...anaknyer je yg shomel...

mama aryan said...

salam izzah...

memang kiut la hannan tu...geget pipi sikit boleh??

izzah said...

Wsalam mama aryan...

Boleh2...silakan...hehe...hannan mmg xkn nangis kalau kna gigit...hehe...

norhidana miswan said...

comei nyer si hannan nih, rasa nk cubit2

Fifi Nadhrah said...

hannan nak jugak pakai tudung.. kalau ufairah? takde maknenye nak pakai.. dicabutnye..

Fifi Nadhrah said...

jalan2 terjumpe hannan.. comel sangat..

ejulz said...

kiut.. :)


Tolong doakan untuk sahabat ejulz yg tgh tenat ni k.. terima kasih "Doakan untuk dia"

AnneRaini said...

alahai comelnye buat muka gitu...gigit kang!

ros_reeza said...

alalala.. comel nya dia bertudung :)

LydSunshine said...

heyyyy... hahahahha... comelnya aksi dia..

eita said...

alaaaa...comel nyer dia...

geram tengok

Mimi Azirah said...

alahai comelnye

nadia farahida said...

anyonyonyoooo nape comeyy sangatttt niiiiiiiiiiiiiii :)

Fifi Nadhrah said...

ibu hannan sihat ke tak ni? sunyi je..

- AZIE - said...

ehh baru tau izzah preggy pulak..tahniah..