Thursday, April 11, 2013

Hasil Keras Tangan

Ni la hasil 'keras tangan' aku dan adikku yang bongsu untuk majlis menyambut menantu adik lelakiku pada 6 April yang lepas...tema, simple n nice...

Alkisahnya, daku yang tak berapa rajin ni memang tak larat nak buat simple pelamin ni sebenarnya..tapi sian pulak pada si adik ni..yelah kan..kawen hanya sekali...untuk tak menghampakan dia, daku n si bongsu dengan rela hati tolong pape yang patut...jangan tak caya pulak, daku la yang panjat-panjat pasang lngsir tu tau...nasib baik takde kejadian yang tak diingini berlaku..kuikui...

Colourful makes it interesting...ye ye oi je kan...kikih..

Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

Riedaffya ibrahim said...

comei dan sangat kreatif

Mrs Velentine said...

cantiklah deear....

izzah said...

Rieda n mv: thanks a lot...bkn kreatif mana pn...main bedal je...hehe...

norhidana miswan said...

less is more kn kata org, walaupun simple tp ttp sweet... baru aritu akak nampak psl hiasan yg kipas2 bulat tu kt fb... cantik bile di jd kan hiasan kan

Cho Zila said...

cantikler tu.. akak suka lagipun nak bergmabarjer kot. tak sia2 keraskan tangan...

izzah said...

K hidana: tq akak...duk baca kt blog yg jd timbul idea ni...

K cho: hehehe...xsia2 keraskn tangan tu...:-P

Cleopatra Baladi said...

cantik dan kreatif..

Ira said...

cantik!!! wp simple2 je, kalau da msk dlm gambar mesti cantik.. masa adik ira kawen dlu pun, kitaorg buat pelamin sendiri.. :)

izzah said...

cleopatra: tq2...hehe...kembang semangkuk jap rasa...

ira: thanks....jimat kos kan bila leh wat simple...kita pn puas ati tgk hasil kita walaupun xde la expert mana kan...hehe..

nadia farahida said...

heyyy seninyaa tangan izzah :)
ni bukan keras lagi dahh, ni kraf habisssss

Fifi Nadhrah said...

cantiknye.. :)

Mimi Azirah said...

ok what pelamin nih ringkas n nice

izzah said...

Nadia: puji ke tu...malu i...hikhik...

Fifi...;-)

Mimi:simple make it nice yek...;-)