Sunday, September 30, 2012

1st trial




Tak sangka untuk percubaan kali pertama ni berjaya...yeay...resepi untuk buat puding kek ni memang ada dalam simpanan aku lama dulu dah...memandangkan kesibukan yang melampau di tambah dengan faktor2 sampingan yang lain,maka baru2 ni je ada masa terluang dan berjaya membakar sebijik puding kek...

Walaupun tak ade rupa sangat,tapi bagi beginner aka amatur macam aku ni,pufing kek tu kira jadi la...comel je kan dengan macam2 warna...hehe...rasanya pun boleh tahan..

Jangan tak tau,nak buat kek ni memang menduga sangat2...hehe...dugaan si kecik hannan la...umi dia baru nak pegang mixer,dia dah menjerit mintak diangkat...so,no choice sambil dukung dia sambil pukul kek...paperpun siap jugak sebijik puding kek ni....

(mode:senyum sorang-sorang)
Published with Blogger-droid v2.0.9

9 comments:

mak encik | SZ said...

salam cik puan izzah,

tahniah! sedapnya kek karamel tu ... ;)

maya amir said...

ohmy! sgt menggoda kek karamel tu.. serious tabik..sebab org ckp leceh sket nak buat kek karamel ni kan..:)

Nora Karim said...

nampak sedap betul... ace tepek resepi... mana tau boleh try nanti... hahah

izzah said...

Mak encik:tq...kembang setaman sekejap...:-)

Maya:mmg leceh skit nk buat kek karamel ni sbb nk kna buat byk bnda...tp xde la sesusah mana...hehe..

Kak nora:next entry nnti sy tuliskn resepinya khas utk akak yek:-)

ayut said...

puding kek?mcmne leh ada wane2 tu?slalu takde...

AdanyaKauUntukku said...

wahhhhhhhhhhhhhh jadi
akak sampai la nieH..resepi hanya tinggal resepi ok

izzah said...

Ayut: boleh je nk bg wrna wrni, letak je mcm2 wrna...baru menarik nk mkn...hehe..

Akak:try la wat kek ni...senang je...bkk blk resepi tu...try harini jgk... :-)

fiza said...

Wah...mesti sedap nih. Bagi lah resipi. Saya klo bab resipi ni laju jer. Tapi klo nak membuatnya, ntah bilalah...hehehe...

izzah said...

fiza: boleh2..nanti saya share yek...