Thursday, October 20, 2011

Macam-macam la bdk2 ni...

Salam....
             Hai2....Macam-macam la bdk2 zaman skrg ni yek..kadang-kadang terpikir sorg2 naper la diorg ni xmcm kita2 dulu2..(hehehe...mcm la bagus sgt dulu2)...tapi seriously aku mmg rajin ke sekolah dulu2..ingat lagi masa sekolah rendah...satu hari pun aku xnk ponteng skolah sbb bila akhir tahun boleh dpt hadiah kedatangan penuh...yeay....hehehe...

         Budak2 skrg dh lain...baru-baru ni aku dpt kesempatan suruh anak2 murid gambarkan diri diorg melalui gambar...macam2 gambar aku dapat..tp satu jer yg aku boleh simpulkan...kita adalah apa yg kita fikirkan..jom layan lukisan budak2 ni...

 pic 1 : budak2 baik yg lukis ni

 pic 2 : ni budak yg nakal skit lukis ni

Pic 3 : Lukisan bdk2 paling nakal n sedikit bermasalah

Nota kaki ~ byk lagi pic2 yang kreatif2 yg bdk2 ni hasilkan but xsempat nk upload...huhu..

No comments: