Friday, January 8, 2016

Welcome 2016

Salam alaik untuk semua yang bergelar Muslim..

Posting yang pertama memasuki tahun 2016..Alhamdulillah menginjak tahun baru, azam baru, dunia baru, dan boleh dikatakan semuanya serba baru..


Workplace untuk tahun 2016..Atas meja tu kalender yang aku tempah khas penuh dengan wajah-wajah kesayanganku.. 

(Nak tempah jugak leh buat online kat website myphototalk.com yek.. klik je kat SINI..senang jer nak buat dia n sangat userfriendly..Sampai kat tangan aku pun sangatlah cepat...)


Tahun ni Alhamdulillah rutin harian aku dh berubah..Dah berpindah ke tempat kerja baru, meninggalkan rutin harian yang lama.. Rutin yang sedikit mencabar tapi aku suka..hehe..Kalau dulu, aku mengajar budak sekolah menengah, jauh dengan keluarga, jiwa kadang-kadang tak tenteram...Tapi sekarang aku suka bila dah takyah ngajar budak sekolah tapi ngajar budak lepasan SPM pulak dan bonus dapat bertukar ke kampung halaman sendiri..Makin syok walau orang kata kena kerja ikut waktu pejabat, tapi jauh di sudut hati aku, aku suka..

Banyak benda lagi yang nak diceritakan tapi masa terbatas..ada masa nnti insya Allah nak taip panjang2 lagi...
wallahua'lam..

7 comments:

Ira said...

Assalamualaikum izzah.. wah tukar keje baru, jd lecturer ke? Semoga gembira dgn persekitaran baru :)

izzah said...

ira..xtukar keje pn..keje still bwh ski, yg sma..yg bezanye tempat keje n suasana je...

LydSunshine said...

Bagus la kalau izzah dpt buat sesuatu yg membahagiaka hati. Yang palingpenting, dekat dgn family. Tu yg mahal.

izzah said...

Lyd..Alhamdulillah..btl tu..paling penting dkt.b dgn family..family will always no 1 walau hebat mana pn keje...

izzah said...

Lyd..Alhamdulillah..btl tu..paling penting dkt.b dgn family..family will always no 1 walau hebat mana pn keje...

Norain Omar said...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

Thanks :)

aryan azra said...

paling penting kita suka dengan kerja kita, dekat kampung halaman sendiri tu memang satu bonuslah, moga terus succes dengan kerja baru ni ya