Thursday, March 1, 2012

Teringin..

     Sebenarnya ada ke istilah mengidam masa mengandung ni?persoalan jgk ni bila ramai ibu-ibu mengandung ni yang asyik mengidam macam2..antaranya nak makan itu la,hidu petrol la n byk lagi...tapi sejauh mana mengidam ni yek....ada yang aku baca mengidam ni hanya pada psikologi ibu tu saja...tapi tu la,wallahua'lam...aku pn xberapa tau...

p/s: macam teringin nak pergi jalan2 je...hehe....(ni pn leh dikira sebagai mengidam jgk ker?)

4 comments:

Fendy said...

ntah yer...slalu je mengidam pompun mengandung..memg baby dlm perut yg nak kot...

Zefa NorAsmara said...

Singgah ziarah.. salam kenal dr ibu yusuf.. :D

ps: ibu yusuf ni masa tak mengandung pun kadang2 mengidam juga.. hihi..

izzah said...

fendy: untung mak baby kalau baby nak,mak pn leh kenyang jgk..hehehe...

ibu yusuf:hehe...best2...xpe..nk mnja2 dgn suami xsemestinya masa ngandung jer,..masa xngandung pn leh jgk mengidam mntak jer paper pd en suami =)

~aYu~ said...

sy pun xsure sbb time ngandung takde lak mengidam apa².. kalau nak makan tu, biasa je time xpreggy pun ngidam gak nak makan mcm².. hehe