Thursday, May 13, 2010

kawen oo kawen

    Sensitif betul bila dengar perkataan 'kawen' tu (bg sesetengah orang la kec aku)..Sensitif bagi mereka yg sudah lama membujang dan belum bertemu jodohnya...

 :: Gambar Hiasan-Untuk bakal Pengantin ::

     Cuti sekolah bakal tiba xlama lagi..jadi masing-masing mengambil peluang utk mengadakan walimatul urus..Tahniah aku ucapkan kepada rakan2 ku yg bakal naik pelamin utk cuti sekolah yg akan datang ni..memang ramai dah aku sendiri xtau samada mampu atau tidak utk memenuhi jemputan2 yg hadir..semuanya bukan dekat2..ada yg di Cameron Highland, Kelantan, Muadzam dan byk tmpat lagi..tp yg pasti kenduri kawen bg mak sdaraku yg bongsu akan aku hadiri =)
 
     Tp apa2pn TAHNIAH aku ucapkan kpd yg bakal bergelar ratu dan raja sehari especially kepada rakan-rakan seperjuangan semasa di SMKAP dan UIAM...moga kalian semua sentiasa di bawah rahmat Allah dan bahagia hendaknya hingga ke anak cucu..aminnn...

3 comments:

Hafzi said...

aih, sudah2 la tu kumpul rete (harta), suh abg solah masuk minang cepat2!

asma' said...

ameen! sy doakan cik Izzah dgn 'prince charming'.hehee ingt lg tak dlm phone izzah.

gembira tgk rakan2 gembira jugak:D

izzah said...

acik: doa2 kn lah cepat..ujung tahun ni acik blk x?hehehe..nk open table la dh ni..

asma: sy pn gembira bila tgk kawan2 gembira...nk kawen nnti jgn lupa jemput yek wahai cik asma..

(tgk 'atan' teringat kat asma'..=))